Kokoomuksen Nurmijärven Kunnallisjärjestö

Kunnallisjärjestö vastaa kuntavaalien ehdokasasettelusta. Se tukee paikallisyhdistysten toimintaa ja yhdessä keskustelemme siitä mihin kuntaa viedään, ei vain tulevien vuosien vaan vuosikymmenten kuluessa.

Kunnallisjärjestön jäseniä ovat kokoomuksen nurmijärveläiset paikallisyhdistykset.

Mikä erottaa kokoomuksen muista?

Asiantuntemus. Edellisissä aluevaaleissa ehdoillamme oli vankka käytännön kokemus sosiaali- ja terveydenhuollon sekä pelastustoimen tehtäväkentällä. Meillä on tarjota lääkärin, lastensuojelun, vanhustyön, poliisin, opetuksen, juridiikan, it -osaamisen, hankintatoimen, rakentamisen, rahoituksen ja kunnallispolitiikan käytännön asiantuntijuutta.

Maakuntaverolle sanomme ei. Taloutta on hoidettava vastuullisesti, että voimme turvata esimerkiksi toimivan perusterveydenhoidon ja ikäihmisten asumispalvelut kunnissa.

Kokoomuksen Nurmijärven kunnallisjärjestön hallitus 2024

Puheenjohtaja: Merja Winha-Järvinen