Kokoomusrivit vahvistuivat aluevaaleihin 22.11.2021

LEHDISTÖTIEDOTE

Julkaisuvapaa 22.11.2021 klo 15.15

Uudenmaan Kokoomuksen piirihallitus on kokouksessaan täydentänyt ehdokaslistaansa tuleviin aluevaaleihin. Nyt valitussa ryhmässä nimitettiin Uudellemaalle 72 uutta ehdokasta, joista keskiuusmaalaisia oli 34. Ehdokkaista neljä oli nurmijärveläisiä. Ehdokkaiksi valittiin Heilimo Pirjo (merkonomi, yo, ent. kunnan kuljetussuunnittelija), Kivinen Yrjö (FM, hydrologi), Nykyri Heikki (toimitusjohtaja, tietotekniikka asiantuntija), Vuorisalo Juhani (rikosylikonstaapeli, kunnanvaltuutettu).

”Uudet valitut ehdokkaat täydentävät hyvin asiantuntijuutta eri aloilta. Keski-Uudeltamaalta on nyt nimettynä yhteensä 73 ehdokasta ja kaikilla keskiuusmaalaisilla kunnilla on enää muutamia paikkoja jäljellä, jotka täytetään viimeisessä nimityskierroksessa”, toteaa Uudenmaan Kokoomuksen piirihallituksen nurmijärveläinen jäsen Leena Zittling.

Viimeinen nimityskierros tehdään joulukuun puolessa juuri ennen lopullisten ehdokaslistojen jättämistä jouluun 14 päivänä. Ensimmäiset aluevaalit pidetään 23.1.2022. Aluevaltuustot aloittavat työnsä 1.3.2022.

Kaikki julkaistut ehdokkaat  Nurmijärveltä ovat:

Aittakallio Minna

Diakite Jaana

Heilimo Pirjo

Hägg Arto

Kivinen Yrjö

Pyy Vesa

Mattila Riina

Nieminen Hanna

Nykyri Heikki

Räty Virpi

Saarinen Ismo

Simelius-Hulmi Mari

Tarikka Visa

Vuorisalo Juhani

Wilkman Jarmo

Utriainen Inka

Lue lisää ehdokkaistamme aluevaalisivulla.