Behm ehdolla vaaleissa

LEHDISTÖTIEDOTE

Julkaisuvapaa 14.12.2021 klo 15.55

Uudenmaan Kokoomuksen piirihallitus on tehnyt viimeiset valinnat tuleviin aluevaaleihin. Ehdokaslistat on nyt jätetty. Valituista ehdokkaista neljä oli nurmijärveläisiä. Ehdokkaiksi valittiin Behm, Kimmo (eläkeläinen, kunnanjohtaja), Kiurunen, Mikko (toimitusjohtaja), Malkamäki, Jussi (suunnittelija) ja Martelius Seija (toimitusjohtaja, HR-asiantuntija).

”Listamme on nyt täynnä ja olemme hyvin tyytyväisiä laaja-alaiseen asiantuntemukseen, jota voimme tarjota äänestäjillemme. Entinen kunnanjohtajamme Behm tuo vahvaa kunta ja alueosaamista, sillä hän on ollut mukana nykyisen kuntayhtymän käynnistämisessä ja näkee ne haasteet ja mahdollisuudet kuntalaisten näkökulmasta. Myös nykyisenä eläkeläisenä ymmärtää hyvin ikäihmisten haasteita." toteaa Uudenmaan Kokoomuksen piirihallituksen nurmijärveläinen jäsen Leena Zittling.

Ehdokasnumerot tulevat 23.12.2021. Ensimmäiset aluevaalit pidetään 23.1.2022. Aluevaltuustot aloittavat työnsä 1.3.2022.

Hyvinvointialuevaalien kaikki kokoomuksen ehdokkaat Nurmijärveltä ovat:

Aittakallio Minna

Behm Kimmo

Diakite Jaana

Heilimo Pirjo

Hägg Arto

Kivinen Yrjö

Kiurunen Mikko

Pyy Vesa

Malkamäki Jussi

Martelius Seija

Mattila Riina

Nieminen Hanna

Nykyri Heikki

Räty Virpi

Saarinen Ismo

Simelius-Hulmi Mari

Tarikka Visa

Vuorisalo Juhani

Wilkman Jarmo

Utriainen Inka

Lue lisää ehdokkaistamme aluevaalisivulla.