Minna Aittakallio 89

Olen 52-vuotias hoivakodin johtaja Klaukkalasta. Nurmijärveläinen olen ollut vuodesta 1993.

Lähes koko työurani olen työskennellyt ikäihmisten parissa. Se on jo varmaan elämäntehtäväni.

Minna Aittakallio

Perheeseeni kuuluvat aviomies ja kolme lasta, jotka ovat jo nuoria aikuisia. Omaishoitajan arkea pääsen läheltä seuraamaan appivanhempieni kautta. Kaikki kokemukset ovat muovanneet minua ihmisenä -toivottavasti parempaan suuntaan. Päätöksenteossa olen ratkaisukeskeinen,  mielellään tosiasioihin perustuen, mutta tunnepuolta unohtamatta.

Miksi valtuustoon?

Pohdin pitkään ehdokkaaksi lähtemistä. olin valtuutettuna ja sivistyslautakunnan jäsen v. 2012 - 2017 ja varavaltuutettuna sekä teknisen lautakunnan jäsenenä  kuluvalla kaudella. Ajattelin, että politiikkaan osallistuminen olisi nyt osaltani nähty. Mutta Keusoten negatiiviset vaikutukset, ikäihmisten kohtelu ja nuorten pahoinvointi saivat minut harkitsemaan olisiko jotain mitä minä voisin tehdä? Valtuustotyössä näihin asioihin paneutuminen ovat minun ohjenuorani.

Miksi Kokoomus?

En suinkaan edusta pääomatuloilla elelevää herraskaista kansanosaa. Päinvastoin. Olen äärimmäisen  ylpeä, että kaikki mitä perheelläni on, on tehty yritteliäisyydellä ja kovalla työllä. Yritteliäisyys ja työnteko luovat pohjan hyvinvointiyhteiskunnalle. Lisäksi tarkka taloudenpito ja verojen pitäminen kohtuullisella tasolla ovat mielestäni hyvin kannatettavia asioita.

Miksi äänestää minua?

Edustan tavallista ihmistä, jolle tärkeää on asioiden sujuminen ja eteneminen. Vieroksun itsensä tehostamista, ja kunnioitan yhteistyötä. Lupaan paneutua asioihin ja toimia äänestäjieni puolesta.

Minna

aittakalliom@gmail.com