Kari Lehikoinen

Hei,

Olen 40-vuotias hankinnan ammattilainen Klaukkalasta. Koulutukseltani olen hankintatoimen johtamiseen kouluttautunut YAMK Tradenomi.

Koen tärkeäksi Klaukkalan ja koko Nurmijärven alueen monimuotoisen kehittämisen, viihtyvyyden ja vetovoimaisuuden. Minulle tärkeitä asioita ovat kestävä kuntatalous, palveluiden varmistaminen ja kehittäminen sekä lasten ja nuorten asiat.

Haluan olla edistämässä lasten ja nuorten harrastusmahdollisuuksia Klaukkalan ja koko Nurmijärven alueella. Kaikenlainen harrastaminen on hyvästä. Itse olen mukana edistämässä ja kehittämässä jääurheilun edellytyksiä hienossa yhteisössä Kurra Hockey Ry:n hallituksen puheenjohtajana. Seuramme visio esimerkillisyydestä voisi olla myös mottona kaikelle tekemiselle kuntatasollakin.

Yhteistyöllä, luovilla ratkaisuilla ja kokonaisvaltaisella kehittämisellä voimme luoda Klaukkalasta ja koko Nurmijärvestä ympäristön, jossa sekä ihmiset että yritykset viihtyvät.

Ota yhteyttä: