Jari Salminen

Yrittäjä, tarkastuslautakunnan jäsen

Olen Jari Salminen, Kokoomuksen kuntavaaliehdokas Klaukkalasta. Olen yrittäjä, KTM ja Klaukkalan Yrittäjien puheenjohtaja.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

"Haluan olla kehittämässä Nurmijärvestä entistä elinvoimaisempaa ja yrittäjäystävällisempää kuntaa."

Valtuustokaudella 2017 – 2021 olen toiminut Kokoomuksen valtuustoryhmässä ja tarkastuslautakunnassa, sekä Klaukkalan alueen Kokoomus ry:n varapuheenjohtajana ja talousvastaavana.

Teemoja joita erityisesti ajan on:

Vastuullinen taloudenhoito.

Vain tarkalla ja vastuullisella taloudenhoidolla voidaan pitää verotus ja kunnan velkaantuminen kurissa. Paras tapa lisätä kunnan tuloja on kaavoituksen tehostaminen niin asunto- kuin yritystonttienkin osalta. Kuntamme sijainnin ja työpaikkaliikenteen takia tietulleille ehdoton EI.

Yrittäjäystävällisyys.

Vain menestyvien yritysten avulla kunta pystyy ylläpitämään hyvinvointipalvelujaan. Kunnan hankinnat pitää kilpailuttaa sopivan kokoisina ja tiedottaa niistä tehokkaasti yrittäjäyhdistyksiä hyödyntäen, jotta hankinnat saadaan tukemaan paikallista yrittäjyyttä, työllisyyttä ja kunnan taloutta. Yritysvaikutusten arviointi pitää muistaa kaikissa vähänkin yrityksiin vaikuttavissa päätöksissä.

Hyvinvointi ja turvallisuus.

Lasten ja nuorten hyvinvointi turvataan tukemalla perheitä ja vanhemmuutta ennaltaehkäisevästi. On tärkeää panostaa koulutukseen, osaamisen kehittämiseen ja sivistykseen. Heikentyneen turvallisuustilanteemme takia on panostettava entistä enemmän mielenterveyspalveluiden saatavuuteen ja päihdekuntoutukseen sekä poliisin resurssien kohdentamiseen.

Palveluksessasi!

jarppi.salminen@gmail.com