Janne Taipale

Rehtori, kunnanvaltuutettu, teknisen lautakunnan jäsen

Hei!

Olen Janne Taipale, 53- vuotias neljän aikuisen pojan isä.  Olen naimisissa ope Sari Taipaleen kanssa, jolla on kuusi aikuista lasta.  Olen kotoisin Lahdesta. Nurmijärvellä olen asunut vakituisesti jo vuodesta 1991. Koulutukseltani olen kasvatustieteiden maisteri ja rehtorin töitä olen tehnyt 25 vuotta muutamissa kunnan eri kouluissa. Kuntapolitiikassa olen mukana valtuutettuna ja teknisen lautakunnan jäsenenä ensimmäistä kautta. Musiikkiopiston hallitustyöskentelyssä olen ollut mukana 20 vuotta, viimeiset seitsemän vuotta puheenjohtajana. Harrastuksiin kuuluu mm soittaminen, laulaminen, moottoripyöräily, golf ja muu urheilu nikkarointia unohtamatta.

Janne Taipale aluerehtori ja kunnanvaltuutettu Nurmijärvellä.
Janne Taipale

Pitkä kokemus kunnan toimintakulttuurista antaa erinomaiset lähtökohdat toimia valtuutettuna jatkossakin. Arvostan kuntapolitiikassa laadukkaaseen valmisteluun pohjautuvaa oikeudenmukaista päätöksentekoa. Kaikkea ei voi saada. Siksi yksittäisten ns vaaliteemojen esiin nostamisen sijaan pitää osata katsoa isoja kokonaisuuksia ja koko kunnan sekä kaikkien kuntalaisten etua. Kunnanvaltuutettuna tehdään töitä koko vaalikauden ajan niiden asioiden parissa, jotka kulloinkin ovat työpöydällä.

Yksittäinen valtuutettu harvoin pystyy muuttamaan maailmaa.  Siksi toimintatapoihini kuuluu rakentava yhteistyö, avoin keskustelukulttuuri ja siltojen rakentaminen muihin päätöksentekijöihin. Vaalikoneista löytyy lisää näkemyksiäni, ajatteluni kivijalkoja ja tinkimättömiä periaatteitani.

Jämäkästi ja asenteella, huumoria unohtamatta!

Ota yhteyttä!

0500 733 780