Annika Oksala

Yrittäjä, Bioanalyytikko (AMK), 38

Hei!

Olen Annika Oksala, 38-vuotias murrosikäisen pojan vanhempi ja yrittäjä Nurmijärven kirkonkylältä. Muutimme vastikään laidunalueelle mieheni kanssa ja haluan uutena kuntalaisena antaa oman panokseni kunnan elinvoimaisuuden säilyttämiseksi.

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.

Vaikka en ole kuntapolitiikassa ollut aiemmin mukana, minulla on työurani tuoma vahva tausta, josta voisi olla hyötyä Nurmijärvelle.

Hankin mielelläni laajan käsityksen aiheesta ja kuuntelen monia näkökulmia, ennen kuin muodostan oman kantani asiaan. Olen se ihminen, joka pyrkii varmistamaan sen, että ilmiöt tulee ymmärretyksi laajasti ja eri sidosryhmien tarpeet huomioon ottaen, todennäköisesti minun kuulee esittävän kysymyksiä usein. Minulla ei ole valmiita vastauksia, enkä halua olla omien mielipiteideni vanki, vaan uskon yhdessä kehittämiseen.

Mitkä ovat tärkeimpiä poliittisia tavoitteitani?

Kuntatalous: Kunnan vakaa ja kestävällä pohjalla oleva talous, jotta voimme keskittyä ongelmien ennaltaehkäisemiseen sekä jatkuvaan parantamiseen. Nurmijärvelle tulisi houkutella lisää veronmaksukykyisiä asukkaita ja yrityksiä, jotta palveluita pystytään tarjoamaan.

Lasten ja nuorten koulutus, harrastukset ja syrjäytymisen ehkäiseminen: Jokaisella nuorella täytyy olla eväät elämän rakentamiseen. Siihen kuuluu oleelliset tiedot, sosiaaliset taidot, itsensä tunteminen sekä onnistumiskokemukset.

Ihmisten terveys ja hyvinvointi: Terveyden – ja sosiaalihuollon laatutaso täytyy pitää korkealla ja käytäntöjä kehittää.

Ota yhteyttä:

annika.oksala@teamlaamanen.fi