231 Juhani Vuorisalo

Rikosylikomisario, HTM, kunnanvaltuutettu

Olen 2. kauden kunnanvaltuutettu. Toimin Helsingin ja Uudenmaan sairaanhoitopiirin valtuustossa nyt toista kautta ja olen HUS Hyvinkään sairaanhoitoalueen lautakunnan puheenjohtaja.

Viime valtuustokaudella olin Keski-Uudenmaan soten valtuuston jäsen ja olen valtuustossa nyt varajäsenenä.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
Minulla on myös työni kautta pitkäaikainen kokemus sosiaali- ja terveyspuolen kanssa tehtävän yhteistyön tärkeydestä ja yhteistyöllä saavutettavista tuloksista.

"Tolkun päätöksiä turhia vatuloimatta" -Juhani Vuorisalo

Haluan olla huolehtimassa nurmijärveläisten palveluiden säilymisestä kotikunnassa päätösvallan siirtyessä uusille hyvinvointialueille.

Terveydenhuollon lähipalvelut tulee säilyttää kaikissa keskustaajamissa.

Vanhuksista tulee huolehtia oman kunnan alueella.

Mielenterveys- ja sosiaalipalveluissa tulee huolehtia kunnan vaikutusmahdollisuuksista niin, että nuorten syrjäytymisen ehkäisemiseen liittyvä viranomaisyhteistyö tukipalveluineen tehostuu ja on yksi osa hyvinvointialueen painopistealueista. Mielenterveyspalveluiden tukipalveluiden saatavuuden tulee olla myös riittävän nopeaa ja tehokasta.

Tammikuussa äänestetään tärkeästä asiasta. Nyt tarvitaan jämäkkää edunvalvontaa ja periksiantamatonta työtä nurmijärveläisten eduksi.